Новабудоўлі ад уласнікаў

Гатовыя кватэры
Ад 700 у.е. за кв.м
АН Твая сталіца
+375 29 684 0445

Карта новабудоўляў

Карта новабудоўляў Мінска
Усе прапановы з базы новабудоўляў можна праглядзець на карце Мінска і іншых гарадоў Беларусі.

Курсы валют


Беларусь становіцца краінай супермаркетаў і фастфуду

15.08.2017
 
Беларусь перажывае бум гастранамічнага рытэйла

Мінск і абласныя цэнтры перажываюць бум гастранамічнага рытэйла. Тон на рынку сталі задаваць прадуктовыя сеткі і аператары хуткага харчавання, за якімі ўжо з цяжкасцю паспяваюць модныя брэнды і мэблевыя вытворцы, распавёў менеджэр праектаў па гандлёвай нерухомасці «Твая сталіца. Кіраванне праектамі »Арцём Давідовіч.

Беларускія гарады хутка абрастаюць крамамі. Лідэрам застаецца Мінск, дзе на кожную тысячу жыхароў цяпер прыходзіцца звыш 600 кв.м гандлёвых плошчаў (з улікам стрыт-рытэйла) - больш, чым у Лондане, Барселоне і Берліне. У найбліжэйшыя пяць гадоў іх канцэнтрацыя і зусім можа падвоіцца і дасягнуць узроўню Стакгольма, Варшавы і Хельсінкі. Услед за Мінскам падцягваюцца абласныя і раённыя цэнтры, на якія ўсё часцей накіроўваюць свае намаганні дэвелаперы і рытэйлеры.

Найбольш актыўна прырастаюць новымі аб'ектамі прадуктовыя сеткі - перш за ўсё, «Еўраопт», «Рублёўскі» і «Карона». Рытэйлеры не толькі арандуюць і выкупляюць гандлёвыя плошчы, але і будуюць ўласныя супермаркеты і гандлёвыя цэнтры ( «Е-Сіці», «Замак», «Магніт» і інш.). Высокая канкурэнцыя на рынку змушае кампаніі агрэсіўна пашыраць свае сеткі, каб шчыльна пакрыць Мінск і «захапіць» рэгіёны. Большасць рытэйлераў імкнуцца геаграфічна дыверсіфікаваць свае праграмы развіцця і накіроўваюць інвестыцыі ў розныя рэгіёны.

Гандлёвыя сеткі ўсё часцей будуюць і набываюць аб'екты самастойна - альбо самі, альбо праз уласныя арганізацыі. Так, сетка «Рублёўскі» працуе праз дэвелапераў «Вондерлэнд Ритэйл» (будаўніцтва новых будынкаў) і «Гандлёвы дом« Няміга-Фаварыт », які кіруе бягучымі аб'ектамі і ўводзіць новыя, напрыклад, буйны супермаркет ў Гомелі. "Такая мадэль вельмі эфектыўная: дэвелапер з багатым вопытам можа куды больш эфектыўна знаходзіць, набываць і адаптаваць аб'екты пад патрабаванні сеткі. Але што важна, ён тым самым вызваляе рытэйлера ад неўласцівых яму задач, эканоміць яго рэсурсы », - растлумачыў эксперт.

Прадуктовыя рытэйлеры таксама актыўна арандуюць плошчы, асабліва ў месцах з інтэнсіўным трафікам. Аднак далёка не ўсе гандлёвыя цэнтры ўяўляюць для іх цікавасць. «Прадуктовыя сеткі аддаюць перавагу аб'ектах з удалым месцазнаходжаннем, наяўнасцю вядомых брэндаў і вялікі паркоўкай. Толькі ў гэтым выпадку можна апраўдаць адкрыццё буйнога супермаркета ці гіпермаркета. Ніхто не хоча быць адзіным «якарам» і выцягваць аб'ект », - адзначыў Арцём Давідовіч.

У буйных гарадах расцвітаюць аб'екты грамадскага харчавання. Толькі ў Мінску штогод адкрываюць каля 150 кафэ, бараў і рэстаранаў. Сярод самых актыўных - міжнародныя брэнды, адчыняныя па франшызе (Domino's, KFC, Sbarro, Baskin Robbins, Burger King, Papa John's, і інш.). Услед за Мінскам сеткі фастфуду ўзяліся за абласныя цэнтры.

«Сеткі фастфуду, як і прадуктовыя крамы, у меншай ступені адчулі на сабе падзенне пакупніцкай здольнасці насельніцтва. За кошт больш гнуткай коштавай палітыкі і вялікага патоку наведвальнікаў яны могуць працаваць эфектыўна. Зараз жа для іх важна заняць долю на рынку, таму ўсе сілы інвестары кідаюць на пашырэнне сетак. Так што фастфуду ў Менску і рэгіёнах будзе з кожным годам усё больш, яны будуць выціскаць традыцыйныя кафэ і рэстараны », - перакананы спецыяліст.

А вось модныя брэнды адкрываюць крамы кропкава. Хоць рынак злёгку ажывіўся ў сувязі з адкрыццём у Мінску брэндаў LPP SA (Reserved, Cropp і House) і Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear і інш.). «Наступным крокам можа стаць з'яўленне ў краіне H & M. Акрамя таго, ужо прадстаўленыя ў краіне франшызы стануць развівацца больш актыўна », - падкрэсліў эксперт.

Сваю прысутнасць пашыраюць таксама беларускія вытворцы і абутковыя брэнды, гатовыя адкрываць крамы плошчай да 1500 «квадратаў». Вялікія рэсурсы ў свой рост ўкладаюць і мэблевыя кампаніі, якія працягваюць будаваць уласныя сеткі і часта адмаўляюцца ад дылераў. Яшчэ адно запатрабаваны кірунак - будаўнічыя супермаркеты.

У той жа час практычна «застылі» на месцы прэміяльныя буцікі адзення і ювелірныя салоны. Спажывец стараецца эканоміць у першую чаргу на куплі дарагіх рэчаў. Не вытрымліваюць канкурэнцыі з інтэрнэтам прадаўцы аднатыпных тавараў, такіх як аўтазапчасткі. Разлічаныя на іх гандлёвыя цэнтры вымушаныя шукаць новыя канцэпцыі і фарматы.

У цэлым рынак гандлёвай нерухомасці працягне расці, нягледзячы на ??зніжэнне пакупніцкай здольнасці і развіццё онлайн-гандлю. «Людзі заўсёды будуць хадзіць у крамы за прадуктамі або адзеннем. Аднак калі цяпер мы назіраем перавага ў бок гастраноміі, то ў будучыні будуць падцягвацца і нехарчовыя рытэйлеры. Паступова рынак ўступае ў стадыю сталасці, як гэта ўжо адбылося ў Польшчы, Чэхіі ці Германіі », - лічыць Арцём Давідовіч.

Падзяліцца:
 
10 УНР-інвест ад 1000 у.а. за кв.м
Чыжоўка: жылы дом на скрыжаванні вул. Галадзеда і вул. Ауэзава ў Мінску  падрабязна »
10 УНР-інвест
(017) 286 35 51, (017) 286 35 52
ТОП-20 кватэр у дамах ад 2011-2018 г.п.
Актуальныя прапановы па кватэрах ад 2011 года пабудовы ў розных раёнах Мінска  падрабязна »
Твая Сталіца
(029) 684-04-45, (017) 215-00-77
Жылы Комплекс D3
Новы стандарт гарадской кватэры  падрабязна »
СвiтХоум
(044) 7-666-333
Жылы дом "САФІ"
Мінск, Мястроўская, 28  падрабязна »
АлімпікГолд
(017) 308-71-75, (044) 550-87-77

Кватэры ў новабудоўлях

Кватэры ад уласнікаў

10 УНР-інвест ад 1000 у.а. за кв.м

Мінск, вул. Галадзеда - вул. Ауэзава

Кватэры ў новабудоўлях

Ад 800 у.а. за кв.м.

Мiнiполiс «Каскад»

вул. Кальварыйская, ст.м. "Маладзёжная"

Жылы комплекс "Мегаполіс"

Кватэры ў доме №4

ЖК "Вяселка"

Мінскі раён, в. Прылукі

Жылы дом «САФІ»

Мінск, мікрараён Лебядзіны

Жылы комплекс "Пятроўшчына"

Мінск, пр. Дзяржынскага, ст.м. "Пятроўшчына"