Новабудоўлі ад уласнікаў

Гатовыя кватэры
Ад 700 у.е. за кв.м
АН Твая сталіца
+375 29 684 0445

Карта новабудоўляў

Карта новабудоўляў Мінска
Усе прапановы з базы новабудоўляў можна праглядзець на карце Мінска і іншых гарадоў Беларусі.

Курсы валют


Што чакае рынак гандлёвай нерухомасці у 2018 годзе

15.01.2018
 
Канкурэнцыя паміж гандлёвымі цэнтрамі павялічваецца, што павялічвае тэрміны экспазіцыі памяшканняў і прыводзіць да міграцыі арандатараў. Гэтыя тэндэнцыі вядуць да некаторых зменаў рынку гандлёвай нерухомасці, лічаць эксперты

Вакантнай захоўваецца

Тэрміны экспазіцыі гандлёвых плошчаў сёння ўзраслі. Зусім нармальная з'ява, калі на момант адкрыцця гандлёвага цэнтра здадзена толькі 30-35% плошчаў, а каля 70% усіх плошчаў новага аб'екта здаецца ў працягу 10 месяцаў, а то і гады, адзначылі ў кампаніі Colliers International.

«Час прастою, або, калі больш карэктна выказацца, тэрміны экспазіцыі памяшканняў на рынку, безумоўна, ўзраслі. Прычым, гэта характэрна не толькі для тых аб'ектаў, адкуль назіраецца зыход арандатараў, але і для новых папулярных гандлёвых цэнтраў, - сказаў старэйшы аналітык дэпартамента кансалтынгу і даследаванняў Colliers International Сяргей Сянкевіч. - Да прыкладу, многія звярнулі ўвагу, што пасля адкрыцця тых жа Galleria Minsk і Dana Mall ў іх на працягу 4-6 месяцаў працавалі толькі якары і адкрытыя разам з імі некаторыя крамы. Затым новыя арандатары адкрывалі пункту больш актыўна, але, тым не менш, вакантнай захоўваецца ».

Гандляры мігруюць

Варта таксама адзначыць, што яшчэ адну галаўны боль ўладальнікам гандлёвых цэнтраў сёння дастаўляе ратацыя арандатараў. Прычын гэтаму шмат. Відавочна, што ад уласнікаў аб'ектаў сёння патрабуецца праява гнуткасці ў працы з арандатарамі, а таксама шчыльная праца па прасоўванні гандлёвага цэнтра з больш актыўным выкарыстаннем маркетынгавых інструментаў. Тым не менш, па словах Сяргея Сянкевіча, у гэтым пытанні ў многіх выпадках усё пушчана на самацёк.

Пры гэтым эксперт звярнуў увагу на якое расце колькасць выпадкаў, калі з боку ўласнікаў выступаюць спецыялісты, якія курыруюць і вядучыя адзіную і узгодненую палітыку прасоўвання аб'екта і яго арандатараў.

«У гэтым плане можна адзначыць Galleria Minsk, Galileo і нават невялікі ГЦ« Магніт »ў мікрараёне Паўднёвы Захад», - сказаў аналітык.

У сваю чаргу ён заўважыў, што і зваротныя прыклады не рэдкасць.

«Возьмем, да прыкладу, з'езд шэрагу буйных арендаторов-« магнітаў »з ГЦ« Дзмітрыеў кірмаш ». Прычым, некаторыя з іх перамясцілі крамы ў які адкрыўся ў 700-ах метрах новы ГЦ «Спектр». Так што пытанне канкурэнцыі, пераваг і мерапрыемстваў па ўтрыманню існуе, і ён адкрыты », - распавёў Сяргей Сянкевіч.

Тым жа, хто сутыкаецца з працэсам масавай ратацыі арандатараў, сцвярджае аналітык, трэба быць гатовымі і да таго, што некаторыя памяшканні ў іх аб'ектах будуць наогул у прынцыпе незапатрабаваныя: ні ў кароткія, ні ў аддаленыя тэрміны.

«Так што ў гэтай сітуацыі варта ці працягваць працаваць ва ўмовах вакантнай, або змяняць прызначэнне памяшканняў і прыцягваць арандатараў з іншых напрамкаў, ці ўвогуле праводзіць реконцепцию аб'ектаў», - лічыць Сяргей Сянкевіч.

Ці прыйдуць новыя брэнды?

Што ж тычыцца пытання прыходу новых брэндаў у Беларусь, дырэктар брокерскай падраздзялення Colliers International Андрэй Алёшкін лічыць гэта пытаннем часу, які залежыць ад развіцця гандлёвай нерухомасці ў цэлым у нашай краіне.

«Не сакрэт, што Беларусь адстае ад суседніх краін па дадзеным паказчыку, - адзначыў эксперт. - Але працэс ідзе, са з'яўленнем прафесійных гандлёвых і гандлёва-забаўляльных цэнтраў ён стаў больш актыўным ".

Ён звярнуў увагу на тую акалічнасць, што для буйных міжнародных брэндаў патрэбныя буйныя гандлёвыя цэнтры, ад 35 тыс. Кв.м. якая здаецца плошчы і вышэй.

«Пасля з'яўлення Galleria Minsk, Dana Mall, GreenCity, Palazzo і іншых гэты працэс ужо стаў больш актыўным і будзе яшчэ больш актыўным і далей, а прыход усяго партфеля брэндаў групы Inditex, які, дарэчы сказаць, зайшоў не па франшызе, а самастойна, дасць падставу задумацца і іншым буйным міжнародным аператарам », - распавёў Андрэй Алёшкін.

Чаго чакаць?

«На мой погляд, пачынаючы з 2018 года будзе больш актыўна адбывацца працэс аналізу гандлёвай нерухомасці новых заходніх брэндаў і, адпаведна, будуць абмяркоўвацца лакацыі і развіццё на наступныя 2-5 гадоў. Таксама наступным крокам будзе паступовая замена франшизеров на прамыя брэнды, як гэта адбывалася ў Расіі і Украіне, але гэта ўжо больш далёкая перспектыва », - адзначыў Андрэй Алёшкін.

Эксперты рынку прагназуюць, што ў новых гандлёвых цэнтрах будзе ўсё больш плошчаў аддавацца менавіта пад сектар унікальных забаў, таму што канкураваць проста наяўнасцю тых ці іншых парой аднолькавых ў кожным гандлёвым цэнтры брэндаў ужо будзе ўсё больш складана. Такім чынам, будзе расці і барацьба за спажыўца.

«У любым выпадку, спажыўцу ўсё гэта толькі на руку: колькасць брэндаў будзе расці, як і канкурэнцыя паміж імі, а адпаведна яны будуць уводзіць усё больш праграм лаяльнасці, зніжак, бонусаў і« плюшек », - растлумачыў ён.


Ежедневник

Падзяліцца:
 
10 УНР-інвест ад 1000 у.а. за кв.м
Чыжоўка: жылы дом на скрыжаванні вул. Галадзеда і вул. Ауэзава ў Мінску  падрабязна »
10 УНР-інвест
(017) 286 35 51, (017) 286 35 52
ТОП-20 кватэр у дамах ад 2011-2018 г.п.
Актуальныя прапановы па кватэрах ад 2011 года пабудовы ў розных раёнах Мінска  падрабязна »
Твая Сталіца
(029) 684-04-45, (017) 215-00-77
Жылы Комплекс D3
Новы стандарт гарадской кватэры  падрабязна »
СвiтХоум
(044) 7-666-333
Жылы дом "САФІ"
Мінск, Мястроўская, 28  падрабязна »
АлімпікГолд
(017) 308-71-75, (044) 550-87-77

Кватэры ў новабудоўлях

Кватэры ад уласнікаў

10 УНР-інвест ад 1000 у.а. за кв.м

Мінск, вул. Галадзеда - вул. Ауэзава

Кватэры ў новабудоўлях

Ад 800 у.а. за кв.м.

Мiнiполiс «Каскад»

вул. Кальварыйская, ст.м. "Маладзёжная"

Жылы комплекс "Мегаполіс"

Кватэры ў доме №4

ЖК "Вяселка"

Мінскі раён, в. Прылукі

Жылы дом «САФІ»

Мінск, мікрараён Лебядзіны

Жылы комплекс "Пятроўшчына"

Мінск, пр. Дзяржынскага, ст.м. "Пятроўшчына"